Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2020 20:29 - ОТНОВО ЗА ВОДОРОДНИЯ ПРЕКИС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2729 Коментари: 13 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДОКОГА ЩЕ СМЕ РОБИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНАТА МАФИЯ?

Ежедневно у нас медиите твърдят, че заболяват и умират от Ковид-19 много български граждани. В това число и медици. Това ме кара да приема, че умиращите медици или са пълни идиоти, или медиите са подведени, че причината за смъртта им е Ковид-19.
Не мога да си представя, че медик не знае, че Н2О2/кислородна вода, водороден прекис/ и сода бикарбонат неутрализират киселинността на човешкия организъм и това не позволява на вирусите, бактериите и въобще на паразитите да се развиват и увеличават.
Кой, вероятно, плаща за подобни дезинформации?
Единственият логичен отговор е-фармацевтичната мафия!




Гласувай:
6



1. radostinalassa - Стомашният сок е много кисел и ..
23.11.2020 20:47
трябва да бъде такъв. Лекарствата го алкализират с изключение на аспирина.
цитирай
2. dobrodan - Босия? Не по-далече от обущата,
23.11.2020 20:51
ако обичаш? Не търси мафия на масата в чинията с хляба, и ако ти стиска, мини да видиш какво е в болниците....... Празни са, празни!!!!!! Единствено инфекциозните отделения.....страх да те хване........
Не изкарвай лекарите тъпи! Ако утре се разболееш, кажи им да ти сипят сода бикарбонат заедно с кислородна вода (която не се пие, ако не знаеш) и ще си на 6.
Пък като умреш - умреш, нали така? Важното е да дрънкаме глупости, абе винаги съм се питал ти какво работиш?
цитирай
3. bosia - до Красимир Добрев, който се крие зад "добродан"
23.11.2020 21:06
Пръдльо! Най-напред се научи да четеш и да разбираш какво четеш!
От шест години, откакто започнах употребата на водороден прекис не съм ходил на лекар, защото нямам нужда. Не употребявам оттогава никакви лекарства и нямам подобно намерение. Глупостите, Красимире, дрънкаш ти, защото не си прочел нищо за метода на проф. Неумывакин, който беше шеф на лекарите на руските космонавти.
Просто му напиши името в Гугъл и след това, ако имаш чувство за чест и достойнство просто се самоубии!
цитирай
4. dobrodan - А първо един дудук можеш ли да ми извъртиш
23.11.2020 21:13
например? Там, където ме пращаш, оттам се връщАМ, ХЮМНЕ БРАДАТО??????
Ти ли ще ми говориш за чест и достойнство? Ще ми отговориш ли какво работиш?
цитирай
5. bosia - До радостина ласа, която също се крие зад псевдоним
23.11.2020 21:14
Радостина Тенева!
Не знам защо се криеш зад псевдоним, но всъщност, фамилията явно е съкращение от Тения!
Кислородната вода се приема три седмици, през което време се унищожават всички паразити.
Без Теб! Ти си неущожима като водач на тъпотата.
Не знам какво разбираш от биология, но явно освен аспирина не познаващ останалите фармацевтични продукти.
Затова си седи на недо.....ния задник и не се бъркай там, където, меко казано, не си необходима.
цитирай
6. bosia - До пръдльото добродан
23.11.2020 21:17
Аз съм на 70 години и съм пенсионер.
Иначе съм мислещ и пишещ човек.
Имам 14 големи международни награди за поезия, култура и правозащита.
И нито една българска, с което се гордея!
Познай защо!
А ти колко имаш?
цитирай
7. dobrodan - Като за 70-годишен пенсионер (пръдльо ще викаш на рунтавия гъз в огледалото у вас,
23.11.2020 21:23
ама първо го измий с кислородна вода, тя всичко може), нямам нищо против наградите ти, а все пак освен награден кооператор какво си работил?
Преди всичко си пишещ, със или без нужда. И си последна инстанция.....ама в тоалетната. Ясен ли съм?
Бе изведнъж всички взехте от всичко да разбирате? Я сиктир и се дръжте малко бе?!
цитирай
8. bosia - до горното
23.11.2020 22:04
Не ми отговаряш на въпросите, пръдльо!
Защо се срамуваш от името и себе си?
Кажи за някаква награда, глупакоо! Какво си направил добро за хората?
цитирай
9. dobrodan - Кой те излъга, че се срамувам от себе си,
24.11.2020 10:19
путек рошав? На списък с егн ли да ти вадя всички, на които сторих добро? Награди нито искам, нито барабан ще удрям и дали ги имам или не изобщо не е твойта овча работа! Ако поне малко си вдигнеш зъркелите от пъпа, може и да се сетиш кой съм. Не че ми дреме особено. Аз конкретно мога да ти дам само втора награда - кур без брада, щото нея си я имаш.
цитирай
10. bosia - до горното, дето се срамува от името си
24.11.2020 11:34
Пръдльо, духовит си като вентилатор. Какво дириш в моя блог? Дедовия ли?
Че ти вече си седнал на него с тъпите си псувни.
Просто напиши в Гугъл "Профессор Неумывакин" и чети, глупако!
цитирай
11. radostinalassa - Доста си неприятен, меко казано
24.11.2020 21:16
Проф. Неумывакин ослепя от алкализиращото си лечение. Мерси за такова нещо.
Само ти не разбра, че не може да се варяш с природата. А тя е направила стомашния сок доста кисел.
цитирай
12. bosia - до горното
25.11.2020 09:25
Кой твърди, че е ослепял от прекиса?
Значи предпочиташ да пукнеш днес, но зряща.
Неприятно е да ходиш неканена на гости в чужд блог и да наглееш!
Просто не ми влизай в блога! От това нищо няма да загубя!
цитирай
13. radostinalassa - Изтрий ме, нищо.
25.11.2020 17:30
Но да даваш акъл не е много нормално. Излекува ли автоимунното си заболяване? Никак не ми се вярва с тези откъслечни знания. Винаги си вкиснат и това е доста показателно за тебе като лечител.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737262
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031