Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2020 11:27 - Само дим
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 1361 Коментари: 6 Гласове:
19

Последна промяна: 17.11.2020 14:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Недей да споменаваш име!
Отричай го на всеки час!
Какъв ти огън?! Само дим е,
щом още не гори у нас.

И не поглеждай! Аз не гледам -
от страх и малко на инат,
че вече пламнал е съседа
и сухи съчки там пращят...

Мисли, че всичко е измама -
с ваксина някаква. И с чип!...
Или че вирус всъщност няма,
а ако има - си е грип...

И нищо, че ей там - оттатък -
до хоризонта чак гори,
а ясно е, че духа вятър
и носи огнени искри... 



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleft - Първото стихотворение на тема к...
17.11.2020 19:02
Първото стихотворение на тема ковид, което срещам.
Изхвърли от мислите си тоя вирус.
Повтаряй си - от шестима носители на вируса се разболява само един.
Аз съм сред другите пет.
цитирай
2. vania23 - Всеки го е страх, г-н kleft,
17.11.2020 19:23
kleft написа:
Първото стихотворение на тема ковид, което срещам.
Изхвърли от мислите си тоя вирус.
Повтаряй си - от шестима носители на вируса се разболява само един.
Аз съм сред другите пет.


не всеки обаче си признава. Стихотворението е вдъхновено от множеството от странни по-странни коментари, прочетени от мен във фейсбук и отекнали в мен след това.
Имам доста познати, които са болни, така че мантрата Ви не идва на място при мен.
За всичко може да се напише стихотворение - защо не и за Ковид?!
цитирай
3. donchevav - Възхищавам се на умението ти кра...
17.11.2020 21:15
Възхищавам се на умението ти кратко, съдържателно - и толкова въздействащо - да предаваш със средствата на лириката епичните сблъсъци на времето, обществените нагласи, вери, заблуди, страхове.
В един пожар сме - и никакви мантри за спокойствие няма да помогнат. Аз лично вярвам в д-р Чавдар Ботев и чудесата, които прави с кръвната плазма /много преди пандемията, за нуждите на различни медицински области, например при лечението на ставни заболявания/. Гледам на ваксината като на спасение - или поне като на избор - достоен човешки избор, който ще извади индивида от убийственото положение да чака "като скот в скотобойна" кога ще дойде и неговият ред и колко тежко ще го покоси вирусът.
Поздравления за чудесните стихове, Ваня!

цитирай
4. vania23 - Благодаря, Вени!
18.11.2020 13:53
donchevav написа:
Възхищавам се на умението ти кратко, съдържателно - и толкова въздействащо - да предаваш със средствата на лириката епичните сблъсъци на времето, обществените нагласи, вери, заблуди, страхове.
В един пожар сме - и никакви мантри за спокойствие няма да помогнат. Аз лично вярвам в д-р Чавдар Ботев и чудесата, които прави с кръвната плазма /много преди пандемията, за нуждите на различни медицински области, например при лечението на ставни заболявания/. Гледам на ваксината като на спасение - или поне като на избор - достоен човешки избор, който ще извади индивида от убийственото положение да чака "като скот в скотобойна" кога ще дойде и неговият ред и колко тежко ще го покоси вирусът.
Поздравления за чудесните стихове, Ваня!



Четох, мислих, чувствах... Гледах навън, гледах навътре. Приемах, отричах, лашках се от крайност в крайност. Ядосвах се, минаваше ми... И така.
Казваш: " убийственото положение да чака "като скот в скотобойна" кога ще дойде и неговият ред и колко тежко ще го покоси вирусът."

Напълно съм съгласна!
цитирай
5. shtaparov - Превъзходно- като текст на песен е!
18.11.2020 18:07
Превъзходно- като текст на песен е!
цитирай
6. vania23 - :)
19.11.2020 16:22
shtaparov написа:
Превъзходно- като текст на песен е!


Много тежък текст, Ангеле. Представям си песните с по-ведри текстове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1058733
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12889
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930