Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2019 10:46 - Ефекти
Автор: misteriavechna Категория: Поезия   
Прочетен: 1998 Коментари: 9 Гласове:
4

Последна промяна: 17.02.2019 10:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напълно съм забравила, 
как времето намигна на шегата, 
с която обещах съвсем небрежно,
 извънредно, да съм само твоя. 
Хлъцнах в тая дупка и изкълчих
глезен, така завинаги останах в нея. 
Подсетих се от глупаво късметче, 
то ми пожела поправка в кармичните 
дефекти. Грешките, колко са сгрешени, 
с разни неочаквани ефекти, смешно ми е, 
времето не спря да ми намига, 
шегите му са странна изненада.   


Тагове:   ефекти,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Развесели пак ме Мисси... :-)
17.02.2019 20:17
Ша ти кажа защо...
Защото така естествено ме разсмиваш с свободната си, и бих казал Смела искреност, в която хумора се смесва със ирония (и самотакава) и чистосърдечност и освободено мислене...
Честно след един тежък и тъжен ден, и като задръстен от несподелени алегории, и не се сещам за Метафори, да си ги ОТКРАДНА :-))))
Та ми беше удоволствие това да измисля

Неочаквани Дефекти ;-)

В намигната от времето шега,
обещах си теб небрежно,
да си моя и сега,
и временно, и извънредно...

Подсетена от глупаво късметче,
изкълчи се, уж в дупка моя,
глезена за мен си вече,
завинаги в кармичност твоя...

От грешното ни позволено,
съдбовни раждат се Ефекти...
Естественото позволено,
е същността ни от Дефекти.
цитирай
2. misteriavechna - Защо винаги денят ти е тъжен, Лексисаднес (в смисъл sadness) ?
17.02.2019 20:58
Иронията и само- такавата помага за излизане от мрачни мисли и настроения. И като съм започнала да те разсмивам, да спомена, че е време да се провъзглася за Муза. След всяка моя измишльотина ти се явява вдъхновение. Което си е супер :)))))
цитирай
3. lexparsy - Амм Супер Хай-Фай си го каза :-)
17.02.2019 23:16
Да си творим споделяйки си 'измишльотини"...
Какво е по-поетично :-)))
misteriavechna написа:
...
Което си е супер :)))))

цитирай
4. misteriavechna - Ха, ха, мълчи да мълчим!
17.02.2019 23:30
Точно хай-фай ми е болна тема. 2х 1000, Bass на MAX и серенадата е лек земетръс :))))))
цитирай
5. lexparsy - Хе, и на мене ми харесва Хайа на мълчанието :-)))
18.02.2019 06:52
misteriavechna написа:
Ха, ха, мълчи да мълчим!
Точно хай-фай ми е болна тема. 2х 1000, Bass на MAX и серенадата е лек земетръс :))))))

2х1000, но "синус" мощност, а не watT-ни... схерцащаи под с чуваемите 30...
Но и още надолу даже! Че "мълчанието" им да заглуши това, с което ни зомбират :-0 )) Ами аз съм тъжен когато ги чувам, баш тях.
Усмихнат ден ти желая, и с весели чуваемости, над 30 и под 2000... Хе-хе, на мобилното ни мълчание :-)))
цитирай
6. misteriavechna - Въпреки качествените стъпални и усилвателни техники,
18.02.2019 16:56
пресилиният звук се изкривява в даден момент. За мен са достатъчни нивата на здравословните херци, понякога са мълчащите.
При нас се появява добра чуваемост, така че няма какво да се разтъжваш такъв. Има хора, извън тук, на които не позволявам и наполовина да си общуват с мен, колкото ти.
Така,че, я да видя малко смях!
цитирай
7. lexparsy - Ами нали за това се кефя да си общуваме бе Мисси... :-)
18.02.2019 21:11
защото прозирам че зад мислите ти винаги има и Смях, най естествен :-)
Ще те разсмея с моите търсения за правилния звук на слушането...
Преди около 25 г. имах приятел маниак да прави Перррфектните високоговорители...
А аз като исках да си купя последното му творение ми вика... „Чекай бе пич... нека първо да те науча да слушаш чуваното, и тогава ще ти ги продам...“ Той се кефеше на GBL, но протестираше за „мокавените“ им кутии, и ги правеше от бук „Да не дишали“... да не разваляли звука...
И ме научи пича... Само пак за да те усмихна... Вика ми – Ако искаш силен звук, ходи си купи кевоарени спикери 100$ парчето...
Леле... после пича ги „разопакова“ и на струга прави няккви си магии и пак я сглобява... Може да припаднеш като го гледаш, а си дал 200 $...
Той ме уважаваше, защото му намерих от интернет програмки за изчисляване дължината на тръбата на субуфера... както и за фазирането на звука с помещението, за да се чува правилно... Абе и още хиляда идиотии... и все полезни за Слушането на Звука и Тишината му...
А... за „стъпалата“ аз се кефя на MARANTZ, заради носталгията към аналоговия звук и ламповите усилватели с прозрачни кутии да се виждат Лампите светещи :-)))

Какво ли не може да научи човек... само да не му е забранено с някво си агресивно депресиране, тъй модерно напоследък...
цитирай
8. misteriavechna - Така, така, затова викам, че е болна тема :*(
18.02.2019 22:02
Това, попаднеш ли в тоя маниакален кръг, става страшно. Изслушала съм всички теории, когато питах какъв е смисъла. Нашият звук стъпва върху Yamaha, лампов естествено, нали били най- добрите , преди да скочи в 50 килограмовите колони, правени по специални проекти от маниаци DJ.
И всяко чудо за 3 дни. Купих караоке колона и никой не се сеща за Hi- Fi то :)))))))
цитирай
9. lexparsy - Извини.. аз само се смеех за мисленето ми преди 25 години
18.02.2019 22:48
а преди десетина след като бях в дискотека където може и психически и физически да оглушееш...след това попаднах в такава, дето звука е фазиран 3D холограмно и на дансинга е убийствен , а на 2 метра на масата си се слушаш нормално...
От тогава се сетих за един богат приятел купил си „най модерни“ колони, които бяха Мрежеста решетка... и били „Най добрите“ ... Вярваше си...
А за 50 кг. колони сме забравили отдавна... Фирмите които озвучават концертни зали и стадиони просто са други от знайните ни :-)))
Сетих се че на стадион се осмелих да се доближа провокиран до една такава 200 кг. колона... Единственото което може да сториш е ДА КРЕЩИИИШ, докато издържиш... и после да бягаш надалече...странно съпричастен към "музиката" ;-)))

Благодаря ти че споделям стари емоции МисСи...
Не съм чак толкова Saddddnasss...
Само си мазохистично приключвам съпричувствености...
Благодаря ти искрено че ме изслушваш !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1169353
Постинги: 572
Коментари: 1676
Гласове: 1789
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол