Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2019 16:27 - Червени кодове
Автор: misteriavechna Категория: Поезия   
Прочетен: 8940 Коментари: 13 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Спиш ли Любов?

Преди 100 години се убоде

на вретено и оттогава лежиш

със затворени очи.

Сънуваш ли?

Не вярват вече, че те има,

погубиха се в търсене безброй души.
Умираш ли Любов?

Или също чакаш своя влюбен принц,

да те целуне, за да повярваш
колко си необходима?

Стани Любов! Аз те познавам,

обичам те много, много отпреди.

Събуди ме, когато бях заспала,

сега е мой ред да те будя, стига си линяла!

Тръгвай и се докажи!



Тагове:   Червени кодове,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Няма майтап с тебе! Наистина си обявила „червени кодове“.
12.02.2019 20:46
Така се радвам че не са розови :-)))
Няма по гениално прост призив към заспалите за Любов, убодени с вретеното вменено на ума от нелюбни феи...
Дано повече хора подкрепят призива ти! Но не само в чест на призвания светия на любовниците Валентин, но поне и за старозаветния и мистериозния Дионис, и бай Трифон почитаеми, и винаги веселия Пан даже. :-)))
Да бъде седмица за Любовния Свет,
на всеки в неговия весел цвят :-)))
цитирай
2. milady - :-))))
12.02.2019 21:21
многооо от рано...ви засърбя...
цитирай
3. misteriavechna - Трябва да се настроим плавно,
12.02.2019 21:30
като му дойде времето- рязко и по същество да се почешем. ЯR
цитирай
4. lexparsy - Само да ти кажа...
12.02.2019 21:37
Феята орисла любовта ми,
приятелка е на баща ми.
И той предсказал е, не Тя,
кога е Времето за Любовта.

Помолил я любезно да услужи,
с вретеноСловни мисли чужди.
Знаел е че ще поспиш любовно,
докато скитам се бездомно.

:-)))
цитирай
5. misteriavechna - :)))))))))) Глей ся!
12.02.2019 22:03
lexparsy написа:
Феята орисла любовта ми,
приятелка е на баща ми.
И той предсказал е, не Тя,
кога е Времето за Любовта.

Помолил я любезно да услужи,
с вретеноСловни мисли чужди.
Знаел е че ще поспиш любовно,
докато скитам се бездомно.

:-)))





Ала злата вещица
е приятелка на мама
и е използвала измама
изпратила е по Еконт
ябълки един кашон
а аз с моята диета
ги изхрупах на мига
ето пак съм се успала
няма принцове
лежа в очакване
и си пиша в блог бг

цитирай
6. lexparsy - Уффф, ябълките са подарък от мойта Мама бе... Приятелкиса си били...Да знаеш!
12.02.2019 22:11
А Тати туй ми е оставил като послание едновремешно за любовчицата му...
Продължение:
...
Мистериозна птица лека,
прелитна тилилейската пътека,
непроходима за герои,
освен тоз‘, който твой е...

Отвориха се драки и шубраци,
на любовта последвах знаци...
А ти престори се на спяща,
но скокна гушната се наша...

Съживиха се легенди оцелели,
предметно скрити и поспали.
Защо били сме толкоз тъжни,
за любовта си неприсъщи ???

:-)))))
цитирай
7. misteriavechna - Ха, ха, ха! Отиде та се не видя,
12.02.2019 22:19
кой разбрал, кой не, накрая ще ни годяват тук ;)))))
цитирай
8. lexparsy - Не Им се връзвай бе Мисии, само се усмихвай :-)
12.02.2019 22:38
misteriavechna написа:
Ха, ха, ха! Отиде та се не видя,
кой разбрал, кой не, накрая ще ни годяват тук ;)))))

Ами повечето даже не прозират смисъла на думи като Годеж, Сватба, Булка, Оброк, Бъдни. и ... ттт.н... Камо ли чувство за хумор, камо ли естествена комуникация...
Хе...а Любовта, дето празнуват онанирайки пред Сърчица, със скверни думи, да не говорим :-)))
Защото през цялото време на Битието си се Молят на грешни „Богове“, и в грешни „Храмове“. А универсалните им са ТелеВзизора и СмърдСпуна им... :-)))

Аз само исках да те накарам да се усмихнеш, както лесно можеш, и надявам се че успях :-)
цитирай
9. misteriavechna - Инак, официално съм мома :::))))))))))))) :)
12.02.2019 22:51
Нищо, че живея с Дявола в рая ;))))
Ние с теб за сватосване се гласяхме, Лекси. Ще ти краднем най- хубавата щерка за моето зверче, внимавай! ;)))
Естествено, че ме разсмиваш, купонът си върви.
цитирай
10. lexparsy - Така и мене ми разсмя тъжнотите :-)))
12.02.2019 23:05
misteriavechna написа:
Инак, официално съм мома :::))))))))))))) :)
Нищо, че живея с Дявола в рая ;))))
Ние с теб за сватосване се гласяхме, Лекси. Ще ти краднем най- хубавата щерка за моето зверче, внимавай! ;)))
Естествено, че ме разсмиваш, купонът си върви.

Аз на мойте щерки съм им наел феички да ги умнопомрачавно приспиват в изкуствоВедение.
А твойто „зверче“ кат го пуснеш да ловува птиците им литнали нейде, може и да се взьомат възнамерени:-)))
цитирай
11. lexparsy - Ако позволиш по навик ще се замисля и сериозно...и съвсем себично даже!
12.02.2019 23:25
Моите насилствени и осъдени с право опити да съм „поетичен“ сред Нечии Канони, просто бледнеят пред Естествения Изказ на душевността ни, както ти демонстрираш!
Дали това е „най-добрата поезия“???
И може ли да си я позволим??
А трябва ли ни Разрешение?

П. И аз малко ще преспя, ПринцЦесно, докато отминат Прзнично червните ни смисли, и си посънувам ги правилни... :-)))

цитирай
12. misteriavechna - Добро да е утрото, Лексикословни!
13.02.2019 07:40
Съвсем сериозно да ти отговоря. Пиша без всякакви правила и разрешения. Всичко, което съм изписала си е чисто менте породено от синдрома на подкованата жаба. Това, че не се заяждат с мен, не значи, че се получава добре. Най- доброто е за най- добрите. Не ми е цел, предполагам и на теб. Знаем, че избутването на първа, което е голям тормоз за някои, се случва само защото някой прави напук за собствен кеф.
Така си драскам с удоволствие, за собствено удоволствие и затънах дълбоко в това блато. Време е някой да ме нарита, наскуби и изгони от тук. Въпреки, че тези неща повече ме амбицират, ха, ха, ха.
Още нещо любимо за правилата:те съществуват, за да бъдат нарушавани.
цитирай
13. lexparsy - :-) Ами Баш Туй и Това имаме на предвид бе Мисси
13.02.2019 09:16
misteriavechna написа:
Съвсем сериозно да ти отговоря. Пиша без всякакви правила и разрешения. Всичко, което съм изписала си е чисто менте породено от синдрома на подкованата жаба. Това, че не се заяждат с мен, не значи, че се получава добре. Най- доброто е за най- добрите. Не ми е цел, предполагам и на теб. Знаем, че избутването на първа, което е голям тормоз за някои, се случва само защото някой прави напук за собствен кеф.
Така си драскам с удоволствие, за собствено удоволствие и затънах дълбоко в това блато. Време е някой да ме нарита, наскуби и изгони от тук. Въпреки, че тези неща повече ме амбицират, ха, ха, ха.

На Пук.. и Ха, ха, ха са НАЙ ДОБРАТА И АДЕКВАТНА ПОЕЗИЯ :-)))

Адддддски тъжно ми е за Приятели, имащи неоценима дарба да споделят вдъхновенията си.
А си мислят че Тук има някакви сериозни Заплахи за Чувствата и Гордостта им...
Няма такова нещо...
Защо не играем Собствената си Естествена Игра... На ПУК на сквернословците искащи да извоюват естествено обитавания ни Дом... от който сме изгонени???

Много съм ти задължен за естественото ти споделяне... Надявам се и други...
Я нека се огледаме... лелееее колко радостни и красиви неща има около нас... Все още...... На Пук... :-)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1165107
Постинги: 572
Коментари: 1676
Гласове: 1789
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол