Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2019 18:51 - В едно случайно утро...
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2617 Коментари: 13 Гласове:
-1

Последна промяна: 01.01.2019 18:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Смалих се и прегърбих си душата.
И за любов не смея да си спомням.

Зъл вятър вътре в мен сега се мята
Там, в ехото, му ставам по-виновен.

Трепери болно сгърченото време.

Не съществува лековитата отвара.

Разбитото сърце не търси стреме

и няма как да вярва в нова вяра.


Един самотен остров е небето.

Летя, но няма пак да го достигна.

Вечерните копита на конете

отнасят в залез сетните години...

Когато и последната звездица,
предала ме, потъне в светлината
на утрото, отронено в зеница,
ще се прелея в чезнещия вятър.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...4ESTITA NOVA GODINA...NA OSTANALITE...
01.01.2019 18:58
...
цитирай
2. анонимен - Честно, такова искрено поетично ...
01.01.2019 20:22
Честно, такава искрена, сочна поетична свирка искам да ти направя като на подмит между краченцата стар Приятел. И това твое и мое щастливо утро няма никак да е случайно!
Няма да коментирам защо толкова обичам да те наричам мой малък пухльо и да харесвам поетичните ти визии въпреки че… олекотеният ти след изпразване хуй повече ме влече.
Аз боледувам без тебе, Младен.
А особено в празнични дни се пожелава и се лекува със наричане за Вяра… Като Ели примерно, която едва ли прави по-хубави смирки от мен.
Пожелавам искрено през новата година да имаш много дни и утра, вдъхновени от мен, от Ели, от Роси, а като ни имаш нас, тричките, сестрите Вяра и Надежда и Любов няма да ти трябват!
цитирай
3. missana - Останалите, в това число и аз,
01.01.2019 20:27
анонимен написа:
...4ESTITA NOVA GODINA.. OSTANALITE...


също ти честитим Новата година, анонимен!
цитирай
4. lexparsy - Хе, аз предложих поетично прогр...
01.01.2019 20:27
Хе, аз предложих поетично програмистко лечение на „анонимен“, но се оказа че не е изгодно сложно :-))))
Аз съм втория анонимен… Лекс, ако пак съм нарочен :-)
цитирай
5. missana - Благодаря за хубавия коментар и чудесното новогодишно пожелание!
01.01.2019 20:28
анонимен написа:
Честно, такова искрено поетично споделяне се прави на Приятел.
И дано утрото е наистина случайно!
И аз коментирам защото такъв те наричам и харесвам поетичните ти визии въпреки че… Ами с такива думи се „нарича“ липсата на Вяра от която често човек боледува Младен.
А особено в празнични дни се пожелава и се лекува със наричане за Вяра… Като Ели примерно.
Пожелавам искрено през новата година да имаш много дни и утра, вдъхновени от трите сестри, Вяра и Надежда и Любов!


И нека и за теб се сбъдват аналогични неща, Приятелю!
цитирай
6. missana - Разбрах, че ти си вторият анонимен, Лекс!
01.01.2019 20:30
lexparsy написа:
Хе, аз предложих поетично програмистко лечение на „анонимен“, но се оказа че не е изгодно сложно :-))))
Аз съм втория анонимен… Лекс, ако пак съм нарочен :-)


Благодаря ти повторно!
цитирай
7. osa - Весела и усмихната Нова година!
01.01.2019 22:07
Пак започваш с тъжен стих годината, Мисана!
Тъгата ти отива, но аз ти пожелавам слънчево настроение и светли стихове занапред.
Щастливи и споделени дни!
цитирай
8. rosiela - За много години! Здраве, любов и вдъхновение за всичко.
01.01.2019 23:01
Един вълшебен остров на уникалната поезия си ти!
цитирай
9. missana - Много светла и щастлива година ти желая, Елица!
01.01.2019 23:36
osa написа:
Весела и усмихната Нова година! Пак започваш с тъжен стих годината, Мисана!
Тъгата ти отива, но аз ти пожелавам слънчево настроение и светли стихове занапред.
Щастливи и споделени дни!


Благодаря ти за чудесния коментар и за прекрасните пожелания! Трогнат съм!
цитирай
10. missana - Благодаря ти от сърце за хубавите пожелания и слова, Роси! За много години!
01.01.2019 23:39
rosiela написа:
За много години! Здраве, любов и вдъхновение за всичко. Един вълшебен остров на уникалната поезия си ти!


Нека новата година ти носи освен здраве и много нови успехи на поетичното поприще и в живота!
цитирай
11. vedrina - !!!
02.01.2019 13:39
Прекрасен стих - по-хубаво не може и да бъде...!!! Честита Нова Година...!!!
цитирай
12. missana - Честита и на Вас, Марина!
02.01.2019 22:10
vedrina написа:
Прекрасен стих - по-хубаво не може и да бъде...!!! Честита Нова Година...!!!


Да Ви е светло на душата през цялата 2019-а!

Благодаря за хубавия отзив!
цитирай
13. missana - Честита и на Вас, Марина!
02.01.2019 22:11
vedrina написа:
Прекрасен стих - по-хубаво не може и да бъде...!!! Честита Нова Година...!!!


Да Ви е светло на душата през цялата 2019-а!

Благодаря за хубавия отзив!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5035723
Постинги: 2884
Коментари: 18664
Гласове: 3347
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031