Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2018 16:27 - Онзи град
Автор: misteriavechna Категория: Поезия   
Прочетен: 1257 Коментари: 8 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Онзи град не спи,

побърква се и състарява,

дрънчи, бучи, ехти,

за къде е тръгнал,

да се надживява…

Главоболно целеустремен,

докато расте, вече се разпада.


Камери въртят очи,

охлюви размачкани по тротоара,

изнервени тълпи от закъснели,

разнасят слузести следи…

Форсирани двигатели трещят,

там някой изтрещява…

От търбуха на преял автобус

се носи черна пушилка,

татрази товар недоспал,

на спирката ражда мътилка…

Реклами лъжат безпристрастно,

светлините привличат буболечки,

пеперуди се удрят в неона

и падат на купчина, зашеметени…





Тагове:   онзи,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Позната визия на градския човек:) ...
20.06.2018 18:11
Позната визия на градския човек:)
Аз след това се отбивам в парка за пол. час, че да не си я нося в къщи:: -)
цитирай
2. misteriavechna - Привет Лекси,
20.06.2018 19:01
аз по- кардинално реших този проблем и бях забравила, колко е гадно, но се наложи да изкарам една ужасна, безсънна, шумна нощ, там и се побърках.
цитирай
3. valdor1355 - Леле! Най- често не мога да дишам без ...
20.06.2018 19:33
Леле! Най- често не мога да дишам без горенаписаното. Въпреки, че скорошната история запомни и друг начин на живот. ;)
Ако не чувам нощно време шумовете на града и да ги правя аз, самата се чувствам като последния човек, останал на земята. :-* :-ж Пък около мен, ако няма поток, от който да ми се завива свят, не мога да си карам колата. :))))))) И да си кажа: винаги спасявам охлювите! :))))))
Май ти е било доста гадно. :-*

цитирай
4. misteriavechna - Преди бях
20.06.2018 22:14
на пъпа на града. Непрекъснатият шум от климатичната инсталация на близкия магазин влудяваше кучето на комшийката, което не спираше да лае. Познавах кой мотор ще победи при нощните гонки, знаех кой автобус, с колко закъснява от разписанието по начина на бръмчене.
Сега най- силният шум е от птичките и само пръскачките ме стряскат, като се включат сутрин. Райска му работа :)) лесно се свиква със спокойствието ;)))))
цитирай
5. lexparsy - Аз съм израсъл в София, в центъра, но ...
20.06.2018 22:45
Аз съм израсъл в София, в центъра, но на тиха уличка… но знам и какво е да живееш над трамвайната линия на Графа :-) Ще се опитам да ви разсмея със стар градски виц, разказан най-кратко :-)
Една жена много страдала че вратата на гардероба и се отваряла като мине трамвая (пък да слага райбер е грозно :-) и извикала майстор, дето гледал, мерил и накрая казал… - А бе ще вляза в гардероба и ще видя от вътре защо се отваря… Но се върнал мъжа и, и разбира се намерил майстора… и го питал защо е гардероба… а ония отговорил: - Ако ти кажа че чакам трамвая, няма да повярваш :-)))
цитирай
6. valdor1355 - :))))))) И аз знам кой мотор ще ...
20.06.2018 23:03
:)))))))
И аз знам кой мотор ще победи в гонките със затворени очи. :))))))) :-*
Това си е специален Котешки слух! :-ж

цитирай
7. valdor1355 - :-о И съпругът повярвал ли? :)...
20.06.2018 23:04
:-о
И съпругът повярвал ли? :)))))
цитирай
8. misteriavechna - Ха, ха, знам го този виц,
20.06.2018 23:22
но винаги ме разсмива, много е готин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1165156
Постинги: 572
Коментари: 1676
Гласове: 1789
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол