Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2019 09:53 - Telegraf DJs с две специални събития за Световния Ден на Диджеите
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 7126 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

9 март се отбелязва като Световен Ден на Диджеите (World DJ Day).

 

По този повод членовете на Telegraf DJs Agency (DJ VaGro & djsupermax), организират две преливащи се едно в друго събития на знаковата дата 9 март в столичния бар „Ателието” (улица „Цар Самуил” 50, София).

 

Началото ще бъде дадено в 19 часа с поредно представяне на първите две книги, посветени на DJ-културата в България - „Аз бях DJ” на Васко Громков (DJ VaGro). Срещата в бар „Ателието” ще протече под формата на дискусия! Специален гост в тематичната вечер ще е един от героите в двете книги – Ники Русиновски (djsupermax), който след 21 часа ще прелее събитието, в свой специализиран DJ -сет под формата на Nu Jazz-парти с най-доброто и най-новото от света на NU JAZZ-а, плюс щипка Lounge, Smooth Jazz, Acid Jazz и класика.

 

След неочаквания, но доста силен медиен и читателски интерес точно преди две години, Васко Громков (DJ VaGro) пусна втората си книга от поредицата „Аз бях DJ” в началото на 2018-та. Тя обхваща изцяло периода на 90-те години от двадесети век в България. И докато „Аз бях DJ (книга първа: През 80-те)” (2017) имаше по-скоро романтичен характер, свързан с началните години от появата на професията „дисководещ” у нас, то във втората част, събитията са далеч по-брутални и мрачни. Това са времената на криворазбраната демокрация, мутрите, девалвацията на парите, политическите катаклизми, зараждането на чалгата, фрапиращите промени в живота, музиката и начина на забавление по клубовете.

 

Книгите „Аз бях DJ” бяха представени с голям успех на европейския фестивал за независими автори „Indirekt” в Белград, Сърбия в края на 2018 година. На Васко Громков се падна честта да открие четвъртото издание на европейския форум в сръбската столица, с представяне на двете книги и специален диджей-сет, изграден само от модерна българска независима  музика.

 

Входът и за двете събития е СВОБОДЕН.

 

Ето и линкове към двата ивента във Фейсбук:

 

https://www.facebook.com/events/556016191550382/

 

https://www.facebook.com/events/290531138310010/

 

image

image


Тагове:   djagro telegrafdjs,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4791718
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930