Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2019 20:55 - Анкета на Фльорка,към съблогерите:Защо сте тук?
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1332 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 17.11.2019 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   Моля те, божее, многоо те моля!!!!
   спаси ме от..глюпавите, с Умните, 
  ... аз, сама ще се справя...Амин!! 

  
  Какво ви дава, и какво ви отнема..времето, прекарано, сред..тази социална платф
..хлоо, брава на теб, щом се смееш...

14.11 11:51 Депресията е един мн опасен съвременен бич, около и над 350 млн хора страдат
от това тежко, да го наречем псих. страдание, което не се лекува с нищо
защото..Депресията,това е Основата, ядката на болната нашата Душа
/ Аз а е друго нещо...
ненапразно, депресията, тя е наречена Рак на Душата..
защо е така..? да дам и моят кратък отговор..
Депресията е онази убийствена Пустота..м у нашите  мечти..
желания, и нашите възможности..а, колко са доволните от Себе си?!

Всичко е форма на Депресия, Играта на Интернет Сцената, също...
аз , го зная, но многоо..се самозалъгват, като използуват това като..
вековната атавистична Програма за самосъхранение..на ХомоСапиенс..
има един начин...ако се посветиш на деца, семейство, болен близък
или, Изкуство, Творчество..може да..забравиш за депресийката )
която, все пак си е..най вече страдание  аристократично..тъй ли е?
грижата за другите лекува, облагородява,човек се смирява, и лекува и себе си!
но ,да не залитаме и отиваме на др.крайност - всеки ден стихчета, поеми..
"изкуствено изкуство" е..ужасно лицемерие и поза, за пред Огледалото..
Аз, не мога да го приема, и затова пиша редовно/ и осмивам тези..

хубав ден, слънчев, и споделен желая на всички..
и аз се боря със себе си, ако някой ме запита...
без цигари, без секс, без алкохол....без пУезия
разсейвам се...с блога, донякъде помага...но и това е лъжа...

пп..
а сега,погледнете и "Сродните души" на баба неДела/73
виж ми Окото....
ако тя, имаше сродна душа около себе си..
нямаше да кибика тук 14г..за повече ++++++
нали, така..

   
  3. hloris - Юлия,
14.11 13:28 интернета не е форма на депресия,тя по-скоро е бягство от реала,който понякога е тотално натоварващ/нямам предвид себе си/

И да,зависимост някаква е....а аз бягам като дявол от тамян....от мъже.
просто това е напълно осъзнат мой избор.
мен може да ме депресира какво?!?
ами нищо май вече,оказа се,че всички мои реални "приятелки" ми злобеят и завиждат....една току.що се опита да ми вдигне кръвното,толкова злоба реална около мен....значи се справям добре сама на този етап. 

  4. hloris - аз ,ако бях на твое място,то щях да пътувам,
14.11 13:42 да си хвана някакъв си мъж,изобщо да се забавлявам реално,а не да оправям някакъв си сайт...на .мен ми беше забавно до време,сега направо се отегчавам...
този вирус не ще да ме напуска,а имам толкова много работа навън,по града....
а пък някаква си седнала да ми се прави адвокатка на адвоката ми....та накрая се разбрахме,като им теглих една майна и на двамата....че тия двамата са любовници,то я ясно вече и за мен.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - :-))))
17.11.2019 21:11
глупост връз глюПост...
цитирай
2. ladylady - хло, аз не мога да...сервилнича...
17.11.2019 21:30

когато кажем, че 2 + 2 е 4, оттам нататък, всичко ще се..изясни
/Дж. Оруел..
24.10 22:33


23.10 22:31
просто, казвам..каквото мисля, имам..силна интуиция,а тук видях многоо..идиотии...
даже, свалих, всякакви задръжки...това ми помага, да съм..по спокойна...
не знам..просто, как издържат хората в лицемерие, и празни приказки,
и лиготии някакви..кухи../ уж, емоции....
ето, такава съм, ужасно сериозна, и безмилостна...
и никъде, не съм излъгала, или клеветила някого/както напр..Роса...
....дали,само тук..хората са така масово..зомбирани, унифицирани..досадно плоски..
отчуждена съм от..хорската маса..струват ми се..в голяма част жужащи..буболечки
/ето , пример, току що му казах на мърчо46, че е смешен и жалък, мъж на възраст...
как бих могла да кажа нещо хубаво за такава простотия/ и не е само тази....
или да му гласувам/ майкооо милаа....ужаснооо..жалка история
лека нощ

На местните избори някои ще се наместят на първия кур, а други ще се надяват на втория кур...

М. Тачков
цитирай
3. barin - Здравей, Юлия. Накратко да кажа ...
17.11.2019 21:47
Здравей, Юлия. Накратко да кажа защо съм в блога? През 2014 г. ми отказаха доклад на Варненска историческа конференция. Аз им казах, че ще се регистрирам в някой форум и моите теми ще се четат навсякъде, дори и от българи в чужбина, нищо че няма да ги познавам. След няколко години малко ми завидяха, когато се похвалих с над 700-750 прочита на ден, но отново не ме одобриха. Тази година- за трети път. Повече няма да опитвам, а само ще им подавам по нещо за размисъл и четене. Щях да се отказвам да се занимавам с история, но ме разубедиха приятели. Сега има потребители, които чета с интерес.
Поздрави!
цитирай
4. eva666 - :-)) барин, нямам възражения към теб..
17.11.2019 21:59
дори, те намирам прекалено..нормален /за тук/ и разб се, похвално упорит
хубав е сайта..но, има нарочна тайфа анонимни Елементи, които са тук..да клепат
който им падне, или определено съблогери, които са по ярко представени, и им създават дразнения и невротична хистерия..
Разбирам конкуренцията, полезна е..донякъде...свикнала съм
на психическо натоварване, но това Тролене, и зловреден СПАМ..
не ги одобрявам..
пожелаавм ти успех, щом ти носи радост тв хоби..имаш налице всички качества.
всички сме различни, и това му е интересното на Живота..тръпката, съспенса..
поне ,за мен, така стоят нешата..
..Благодаря, че намина..
цитирай
5. milady - утре...пак...
17.11.2019 22:18

ПОСЛЕДНИ ПОСТИНГИ

peperutka
@@@ изписах..3 блога..
от: peperutka

Помен за Збъркани котки))
цитирай
6. peperutka - имам и по лоши..новини..уви!! Мъката, край....немаа тукЪ!
18.11.2019 08:27
нямаше да пиша...но,от вчера съм..в още по жесток..потрес..

Инверсия за будали..
защо такова Заглавие/ не, не е,за да се правя на най Интересната ..
Аз съм, винаги..повече от нормалното..дори..

Мафията в БГ ( БСП = ГЕРп + СС ) има мн агресивен отбор Троли тук..
единият, с Големите цомби 1917/ Е мъж../ Хибрид..
другАта ,поредното гочи..е Жена / от черната пескара...
етооо, това е филма....има и някои други лЮдички, за украса, и пУтетизъм @
Край няма да има...вашата мъка, братя българи...
напроотив...тъкмо напротив.Те ви налагат/ и лъжат безобразно с някви уж
избори...мамят ви тук и..с ниско платени бЛокуци..
също така и Хабилитати...то е очеИзвадно!!
така..работи Пропагандата и Брейн Уош а...
цитирай
7. peperutka - забележете..кого нападат/ и гонят от блога..
18.11.2019 08:35
Хора, които са умни, силни, смели, САМОстоятелни..
и, мн от тях, се оправят..без никакви партии, и подкупи в живота
т.е..най умните- интелегентни, които се пробваме..някак да пишем тук свободно
това е Геноцида над БГ я, ако още ме питате..
цитирай
8. peperutka - :-)) хлоо,ко се цупиш..
18.11.2019 08:58
това е открит Диалог, нали търсиш..социал..контакти @
а, аз съм ТРибуна ..
цитирай
9. peperutka - давам..3 приятели..
18.11.2019 10:30
за един ..враг/ Кастанеда го нарича необходимият "тиранин"..
има и дребни тиранчета, аз съм..от най Големите/ще публ.книжката, надвечер..
кармаа..тежко е, но нали съм Храбра душа
/ писах вчера, та писах..
психология и психолалия ,за 9 виШи..и проф титли @
цитирай
10. peperutka - разб се, мога да те репликирам ред по ред, хльоре..
18.11.2019 10:33
целта ми, НЕ е да те уезвя, засрамя...а науча..
изгубваш се в много излишни розАви локуми..а, тва е..шлака..боклук, пяна
която пречи на чистото Съзнание/ Дух

после пак...)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262684
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол