Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2020 22:44 - Сега от Миналото сБъдно
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 938 Коментари: 5 Гласове:
15

Последна промяна: 29.04.2020 14:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Щом път към Миналото сторя,
и то за мене има Спомен,
и Бъдеще ще си припомня,
понеже в цикъл ca съдбовен.

Защото всичко се повтаря,
по спирали свързани в Сега,
в тях Миналото отговаря,
на избрано Бъдеще кога.

А мойто Аз в кое Сега е,
и помни ли от Себе други,
спомнен Избор свой нехае,
или е взрян в бъдни заслуги?

Кой от мен, открадна спомени,
и тъй Бъдеще ми прегреши?
Кой  Сега, на Аз престорен ми,
Бъднато ми иска да реши? 

image

-------
   Защо написах така ли?
   Докато още си спомням, ще си запиша за лични дневници...
   Ами аз толкова дълго страдалчески се опитвах да вникне във всички проблеми на учени  и  теософи, че накрая реших Сега, да им тропна по масата, и да им ги разреша!
   Ами разковничето на проблема е именно там, където никой не го търси - в Сега. Защото всички се лутат да се измерват илюзорни те и относителни за нас пространство и време! И да си търсят критерии за смисъла на живота и реализацията си пак относително сравнявайки се с миналото си или бъдещо Себе, което е единствено Сега!
   Но понеже Себето Сега, не може да се погледне отстрани, за да се себесъзнае, то го прави чрез Пространството и Времето, и Миналото и Бъдещето.
   А Те всъщност се преповтарят в безброй кръгови процеси, до безкрайност. Хе, ами тогава някое Аз, като попадне на същото място в същото Сега, започва да си цикли отначало, без даже да помни... :-))
   И тази игра така омръзнала на Господ, че дал правото на Себето да прави Избор, за да излезе от цикъла. И така играта станала по-интересна, защото Сега Аза трябвало добре да си спомни Миналото за да промени нещо в Бъдещето.
   И започнали пак да си циклят Себетата, но по нещо като спирала, спрямо примките си в Сега. Ами за да може и Господ да се забавлява и да научава нещо за Себетата си, пуснати на воля в Творението му... :-)))
   Но някои находчиви Себета, от началото на Играта, решили да използват другите за свои си игрички забавлителни. За тази цел постоянно ги карали да си забравят миналото, и  им внушавали фалшиви спомени...
    И Играта станала по-интересна, защото Творецът си обичал Себетата, и искал те да си циклят красиво и хармонично, за да израстват творчески, и да приличат на Него! Затова ги стимулирал да си спомнят, и да правят правилния Избор.
   Това ми припомни едно от другите мои Себета, които тарикатски съм си клонирал в пространство-времето, за да си споделяме правилни избори, в Сегатата на циклите в Творението.
   Уффф, и на мене ми се струва сложно, но онова ми Себе е спец в тези избирателности. Аз отговарям за това Сега, да помагам в по-примитивните Избори. Много му било важно, как и защо цикли Blog.bg! Това щяло да помогне и в избора на другите ни Себета братски...
   Така се обръща към мене с Брат. Та затова и на мене ми е влязло в речника... :-)))
   Айде чао за сега, защото едно друго ми Аз пита, дали и как да шамароса някъв себезвнец, който го обиждал във виртуалното си Сега.  Той е шаман в Хималаите но цивилизацията дошла при него заради някакъв коронован вирус брат... Много се е отчаял! Искали всички животинки в планината да се разхождат по график...

---
    Моля за извинение че пак пускам този клип, но освен че ми е любим, пак Сега е Времето... Moloko - The Time Is Now 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - В съдбовен цикъл завъртян
29.04.2020 08:28
не бягай след и за-слуги, че те са пример за продажност на възвишени души, завеси тежки спущат на кръговрата в мъничък отрязък, скрили що било е или иде.
цитирай
2. lexparsy - Веднага прозря контекста Емелика :-))
29.04.2020 09:44
emelika написа:
В съдбовен цикъл завъртян
не бягай след и за-слуги, че те са пример за продажност на възвишени души, завеси тежки спущат на кръговрата в мъничък отрязък, скрили що било е или иде.

   Още преди да си напиша уточнението се досети, че май някои ни се бърка в спомените в циклите ни творчески, за спиралоИден Избор! Сигурно някое друго твое Себе те е открехнало... Защо не сподели по-рано и с нашите?
   Хрумна ми една идея сестро! Да си направим един блок на Прогресивните Себета, в който никакви назадничави Себета няма да ти кацат на главата, така че да забравиш мислите и спомените си от преди минута даже...
   Ще питам едно мое икономическо Себе от къде да намерим спонсор.  Питай и твоето, ако се чуете... :-)))
цитирай
3. lexparsy - apostapostoloff ми даде страхотна идея тази сутрин!
29.04.2020 10:01
   Ами защото наблюдавам неговото перманентно за циклене, което тези дни е спомена че трябва да прочете определени постинги да им сложим минуси и да си каже репликата! За мене днешната както и вчерашната и че трябвало да бъда кондуктор като баща си, стихотворна форма...
   Понеже знам че е професионален и световно известен астролог, много е вероятно да си вменява прогнозни хороскопи за по-дълги цикли, че да му е по-лесно.
   Точно в това се състои идеята ми! Ако искате с любими хора да сте си съвсем еднакви, и да си мислите и правите едно и също в мир и спокойствие, отивате при Апостолофф, и ви скопва астроЛъжно съвсем еднаквички, за какъвто си искате цикъл от време... Професионалист е да знаете! И други го препоръчват!
цитирай
4. missana - Успял си да изразиш...,
29.04.2020 12:10
Успял си да изразиш основни времеви връзки. Спомнящото си минало, бъдещето изживяно в нас на друго ниво, преди още да се е случило в акта на съществуването, настоящето като миг и вечност едновременно. Това прави стихът ти загадъчен, но и верен, Лекс. Поздравявам те за написаното!
цитирай
5. lexparsy - Бях сигурен че ще вникнеш в посланието ми Младен
29.04.2020 12:53
missana написа:
Успял си да изразиш основни времеви връзки. Спомнящото си минало, бъдещето изживяно в нас на друго ниво, преди още да се е случило в акта на съществуването, настоящето като миг и вечност едновременно. Това прави стихът ти загадъчен, но и верен, Лекс. Поздравявам те за написаното!

   С тези думи прекрасно си изразил енигмата на възприятията ни за пространство, време, и Избора ни на Съдба, от гледната точка на Сега!
   А Сега и Аз, истинския център на координатната система през която наблюдаваме Мирозданието.
   С Азъ започвай азбуката ни, последни от символите на Словото, чрез които отворим по Божие подобие!
   Хе..., хайде няма да говорим за единицата в математиката защото много ще ми противоречиш докато се съгласим... :-))))
   Много пролетни сегашни избори, за красиви бъднатости ти пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364192
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375