Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2019 07:00 - И НЕКА БЪДЕ ГРЯХ И СВЕТЛИНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 958 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

... от нея ме дели една стена, и аз – нали се будя сутрин рано,
доде денят разстила светлина, тя тихичко ми свири на пиано,
понякога – под залеза златист, от нея просто губя ум и дума –
край нея заобичах Григ и Лист, и светлите мечтания на Шуман,
живее на етажа сам-сама, и аз си казвам – еех, какво не дал бих! –

когато се прибирам у дома, да ме посреща с Моцарт и Вивалди,
след Шуберт с онзи шеметен каприз аз тихичко да ѝ изръкопляскам,
и пръстенът ѝ с тъмен аметист да грейне от внезапната ми ласка,
и нека бъде грях и Светлина! – с милунка да ме будят сутрин рано
Божествените пръсти на Жена, която тихо свири на пиано.

8 септемврий 2019 г.
гр. Варна, 21, 00 ч.




Гласувай:
14


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Подобна мисъл ме осени преди час, ...
09.09.2019 11:13
Подобна мисъл ме осени преди час, приключвайки гроздобер.
Благодарение на вашето пожелание, ръката ми бе ”тежка”.
По стар руски обичай, една костичка рибна,стига за каса бира. Един чироз ще ни стигне за бурето.
:)))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Подобна мисъл ме осени преди час, ...
09.09.2019 11:41
nedovolen написа:
Подобна мисъл ме осени преди час, приключвайки гроздобер.
Благодарение на вашето пожелание, ръката ми бе ”тежка”.
По стар руски обичай, една костичка рибна,стига за каса бира. Един чироз ще ни стигне за бурето.
:)))

Някой ден непременно ще пийнем от твоето винце, Ник.
Чирозът вече съхне, мезето ще бъде от мен!
Чу
цитирай
3. sidhaarta - Така гласи един от православните фрагменти на писателя Димитър Коруджиев...
09.09.2019 16:46
"Непрекъсващата вяра на страдалеца е най-истинската прослава на Господ...
Много често се случва така, че именно творците - защото това им е занаятът - ни помагат да разкъсаме завесите, които ни разделят от просторите на духа, от невидимото. Защото "светът е богоявление, а човешкият живот е богослужение."
С уважение и преклонение - Sidhaartha.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - "Непрекъсващата вяра на с...
09.09.2019 18:13
sidhaarta написа:
"Непрекъсващата вяра на страдалеца е най-истинската прослава на Господ...
Много често се случва така, че именно творците - защото това им е занаятът - ни помагат да разкъсаме завесите, които ни разделят от просторите на духа, от невидимото. Защото "светът е богоявление, а човешкият живот е богослужение."
С уважение и преклонение - Sidhaartha.

Благодаря за откровението, Sidhaartha.
Хубава вечер!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347036
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031