Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2019 14:52 - Гневно- червени кодове
Автор: misteriavechna Категория: Поезия   
Прочетен: 1373 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 13.02.2019 19:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БЕЗБУКЕТЕН СТАТУС 


 Вземи си сакото и тръгвай

смени този тежък парфюм,

задушава червеното в розите.

Прибирай мръсните тайни,

изчезвай заедно с тях, зацапа

нежното по мъха на орхидеите.

Скрил си вини зад букетите,

мълчание, в шумолящи целофани,

лъжи по забравени картички

на засъхнали пожелания.

Махай се, преди да размисля,

преди да се проветря и открия,

че отдавна не чакам букети

и нямам цветя за изхвърляне.




Тагове:   тактики,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Ллелееей, кой пък чак тъй те ядоса, ...
13.02.2019 15:40
Ллелееей, кой пък чак тъй те ядоса, че парфюма му осмърдя наоколо?
Да беше ти подарил едни рози с къси дръжки поне... да ги изхвърлиш, че да мирнеш, поне с една валентинка на сърце :-)))
Дано не съм аз... защото сакото ми е тежко... В джобовете му си натъпках с бонбоните, които откраднах от тебе :-)))
цитирай
2. misteriavechna - Ти ли ми открадна бонбоните?! Лошо ти се пише! :р
13.02.2019 15:47
Добре, ще издам тайната с риск да ме линчуват.Стратегически преди празника, котките започваме да се цупим, за да сме забележимо-мили утре :))))
И Бонбоните си искам, и цветята, и подаръка, и вечеря и..и..и.......
цитирай
3. lexparsy - Тоз номер с женското цупене и кот...
13.02.2019 17:42
Тоз номер с женското цупене и котежално мяукане и пуберите го знаят! Но не знам защо на всички им харесва. Много е сладурско :-)))
Аммм, аз бонбоните ги раздадох вече в парка на дечицата, и тези дето си разхождат куче-котките си, им избягаха и ме заобиколиха и препънаха в каишки... И като свършиха бонбоните, докато се мъчех да избягам, един пинчер ме захапа за крачола, и не пуска,.. а собственика ме гони и вика „Върни си ми кучето беее!“ А аз му викам от отсрещния тротоар „Ела си му отключи захапката беее!“... :-)))
Та такива главоболия с твойте бонбони... Ша ти купя други, с шарени целуфанчета и сърчица по тях, шумкащи докато си търсиш бонбона... Карамелените са за мене... обичам да ми залепват по зъбите :-))) Сетих се... ще му дам цяла шепа на пинчера дето ми хапеше крачола :-)))
цитирай
4. misteriavechna - Как ще ми раздаваш Бонбоните!
13.02.2019 18:02
МОИТЕ БОНБОНИ! Сега вече се ядосах! Моите неща са непрекосновени и не давам да ги пипат. Бонбонкитеее ми, искам си моите, не искам другии! (Троп, троп с крака.)
Пинчерът е искал да те предупреди, следващият път ще те ухапе! (Тук се цупя)
След малко включвам на степен- реееев.
", *
цитирай
5. lexparsy - Само нидей рива беее, Моля те...
13.02.2019 19:28
misteriavechna написа:
Как ще ми раздаваш Бонбоните!
МОИТЕ БОНБОНИ! Сега вече се ядосах! Моите неща са непрекосновени и не давам да ги пипат. Бонбонкитеее ми, искам си моите, не искам другии! (Троп, троп с крака.)
Пинчерът е искал да те предупреди, следващият път ще те ухапе! (Тук се цупя)
След малко включвам на степен- реееев.
", *

   Добре де, ако си им правила инвентаризация на Бунбоните, дай ми списъка и ще ти ги възстановя... даже с по сърцати Валентинчести целуфанчета...
   А кат‘ тропкаш толкова, дано не си с онез‘ червени токчета с метални капачки... ша изподраскаш паркета бе...:-))) После трябва да ти го цикля и полирам с паркетин... Ще трябва на хотела да ти плащам докато се отмирише...
   Егати скъпите бонбони ще ми излязат... Ти нали каза че никой не ги яде, та аз за това ги раздадох на дечица и кученцата лайкащи ме... А на пинчера му напълних устата с карамелени и му залепнаха зъбките... безвреден е вече. А собственика му не може да го познае. Мисли че съм го омагьосал нещо :-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1160552
Постинги: 572
Коментари: 1674
Гласове: 1787
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол