Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2019 11:01 - Сексът в четенето
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 8578 Коментари: 6 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз съм пристрастен читател. Имам нужда от поне едно малко на ден, иначе ставам злобар и почвам да обиждам, мачкам и дори да крада. Качеството също има значение. Трябва да е нещо диво, нестандартно и първично, което да кара кръвта ми да бучи. Или път нежно, лирично, дълбоко като гърлен звук, което да кара кръвта ми да бучи.

Случи се въднъж с Р. да останем на малък самотен остров, изразяващ се в старинна къща в Родопите. За месец. Поради някакво късо в главата ми бях взел само пет тома Томас Ман, три романа и две тухли с есета. Нищо на Вонегът, Виан или Прачет, с което да си мешам. Зачетох Буденброкови и моментално умрях от скука, само за да се съживя и да умра още безброй пъти като в някакъв елинистичен мит, спрямо който Тантал и Сизиф изглеждат като в all inclusive. После хванах Вълшебната планина, но от нея останах изигран като наркоман, на когото са пробутали пудра захар. Седемстотин и трийсет страници суха путка, което ме претърка ментално. Накрая Доктор Фаустус, но вече с нова стратегия. На всеки сто страници скука, запратях Р. на една маса и си го изкарвах на нея. Тя беше мултиоргазмена и трусовете й се разливаха по мен, като че ме е треснала мълния. Освен това така крещеше като свършва, че тялото ми без да иска получаваше адреналинов шок, което също млати скуката. После можех да чета наелектризиран поне два часа.

Малко ми беше тъпо, че я използвам, ама нужда, това си е. Почувствах се като в онзи виц, дето една се съблякла и легнала до мъжа си, за да го привлече от книгата в себе си, а онзи само я опипал междукрачно, за да си навлажни пръста и да си прелисти страницата.

Накрая подхванах есетата с угнетеност и тежки предчувствия, щото обикновено есеистиката е много по-скучна от белетристиката. Но о, чудо. Струящи свежи мисли и стилистика. Дуенде всеки ред. Фантазия на тема Гьоте, ода за Достоевски и Шилер, Чехов и Стринберг, панегирик за Толстой. Каква съдбовна среща с брат по пристрастяване. Ман е бил зависим като мен. Ден без красота, магия, бушуваща кръв е бил ад, какъвто и Данте не си е представял. Този човек трепти, докато пише, свети. Усещам вибрацията му. Сякаш жена е седнала на устата му. Влюбен е в света на изкуството, живее го. Ненаситно и страстно. Говори за Вагнер със замах и благоговение, за Шопенхауер с възбудата на тийнейджър, за Ницше с треска, с пот. Представам си го, кльощав сухар, пълен бастун – физически и маниерно, точно както лъха от романите му. Но изведнъж се разкопчава цип в есетата и отдолу излиза мускулест и похотлив младеж със святкащ поглед, готов да прекара харем с девици. Мултиholистично.

Така се възбуждам, че изтичвам до спалнята и обладавам Р. на пода, мивката и дрешника в няколко различни последователности. Този път и аз крещя с нея, докато не припадаме от изнемога или от звуковия шок на йерихонските ни тръби.

Хубаво е човек да се мята на секс не от нужда, а от вдъхновение. Марката няма значение.



Тагове:   четене,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nav - Хм
14.06.2019 22:59
Този текст получи цели девет негативни гласа, което ме замисля дали с нещо не съм подразнил читателя. Написан е в типичния навски стил на ебавъчност и игрива многопластовост. Все пак на повърхностен поглед може да изглежда вулгарен и неуважителен. Както беше казал Людмил Станев, "някои неща не се виждат с 'просто' око."

Р. е жена ми, чиято божествена красота и сексуалност не са спирали да ме вдъхновяват. Относно вулгарните моменти, те са в стила Нава на Иван Методиев, където висшата душевност се търси там, където вулгарното и сакралното се преливат.

Ще се радвам някой да сподели какво не й/му е харесало в разказа.
цитирай
2. анонимен - Минусите не са за текста. а за пом...
14.06.2019 23:41
Минусите не са за текста. а за помпадура, който те е напомпил, всички постинги на първа имат
цитирай
3. nav - blackocean
15.06.2019 08:43
Не съм наясно какво означава това. Моля обясни какво представлява това помпане.
цитирай
4. conte - Кретена, който ти е отговорил на ...
15.06.2019 09:56
Кретена, който ти е отговорил на коментара е същишя кретен, който ти е написал минусите. Това е педофил-клошар от Хисаря, болен и има над 30 рега в блога.
цитирай
5. rokset - nav
18.06.2019 09:02
Не знам за какво са негативите. На мен ми хареса. Поздрави.

цитирай
6. stoneboyana - Nav, намирам текста за очароват...
20.06.2019 07:24
Nav, намирам текста за очарователен - такъв, какъвто е. Бих могла да кажа нещо за стила, енергията и остроумието му, но ще оставя това удоволствие за други ценители. Ще кажа само, че откликвам на онова, което си опаковал в него :)

Стана ми интересно как е протекла дискусията между теб и blackocean, ако изобщо е имало такава, къде точно сте се сблъскали и какво е произлязло от този сблъсък. Подозирам, че онова, което го е накарало да гласува с минус за твоя текст, е същото, което ме забавлява неимоверно и на което бих сложила допълнителен плюс, ако можех :)
цитирай
7. nav - rokset, stoneboyana
30.06.2019 10:56
Мерси за включването и подкрепата :)

Нямаше дискусия. Така и не разбирам какво е това помпане в блога, защо някой ще ме помпа мен ей така, а пък друг ще ми слага минуси от 13 различни акаунта, защото не одобрява ситуацията.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2358233
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031