Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2020 04:00 - БОЖИЯТ „ДНЕВЕН РЕД“
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Лука 10:38-42

„Ето, дойдох да изпълня волята Ти.“ (Евреи 10:9)

Аз съм специалистка в изготвянето на списъци. Разделила съм ги на категории: какво да правя вкъщи; в църквата; социални ангажименти и графа „Други“. Понякога имам дори списък за развлечения. Доскоро тези списъци контролираха живота ми; бях се завъртяла в неспирното колело от ангажименти.
Тогава, в една тиха и ранна утрин, докато размишлявах върху Словото, осъзнах, че важните неща за деня са тези, които Бог очаква да извърша. Останалите „неотложни“ ангажименти всъщност съвсем не са такива. Започнах да се ръководя от друг принцип при разпределението на задълженията си - от това какво Бог очаква от мен. Затова след прочита от Библията и молитвата всяка сутрин отделям време за размисъл и моля Господ за мъдрост - кое е важно да бъде свършено през деня. Дори през останалата част от деня не спирам да търся водителството на Святият Дух. Сега имам усещането, че върша двойно повече работа, но най-важното е спокойствието от Божието водителство, което чувствам. Разбрах, че има достатъчно време да направиш всичко необходимо за деня, а имат истинско значение само тези неща, които са в изпълнение на Божията воля.

Молитва: Искам да живея според Твоите повели, благословени Господи! Поверявам на Теб своето време и дела, амин.

Мисъл за деня: Денят има достатъчно часове, в които можеш да изпълниш Божиите повели.

Шарън Кийлинг (Мисури)
Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ ЗАСИПАНИ С РАБОТА



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446292
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031